Suomalaiskapellimestari Osmo Vänskä sai Grammyn
Osmo Vänskä. Kuvaoikeudet: super-conductor.blogspot.com Kapellimestari Osmo Vänskä ja hänen johtamansa Minnesotan orkesteri ovat voittaneet parhaan orkesteriesityksen Grammy-palkinnon. Palkinto tuli Sibeliuksen sinfonioista 1 ja 4. Musiikkialan arvostettuja Grammy-palkintoja jaettiin Los Angelesissa…